Forum www.socjolog2010.fora.pl Strona Główna

23.02.2011

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.socjolog2010.fora.pl Strona Główna -> socjologia reklamy i komunikacja społeczna / podstawy retoryki
Autor Wiadomość
mru




Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: bytom

PostWysłany: Wto 23:48, 22 Lut 2011    Temat postu: 23.02.2011

Czy jest tu ktoś dobrze poinformowany i może mi powiedzieć, co mamy przygotować na jutrzejsze zajęcia? A może mamy coś przeczytać? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neynora




Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:02, 23 Lut 2011    Temat postu:

Jutro nie mamy retoryki. A jeśli chodzi o tekst,to albo żaden albo nie mam tego zapisanego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrozik




Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec - bo nikt nie jest idealny ;p

PostWysłany: Śro 22:22, 23 Lut 2011    Temat postu:

Nie ma retoryki?! Ooooo, a skąd ta informacja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neynora




Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:24, 23 Lut 2011    Temat postu:

Jutro jest retoryka, godzina na forum jest podawana o godzinę do przodu,stąd w mojej wiadomości dzień tygodnia środa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.socjolog2010.fora.pl Strona Główna -> socjologia reklamy i komunikacja społeczna / podstawy retoryki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin